Ak nemáte vyrobený svoj výrobok ktorý budete predávať , nemôžete už rozmýšľať o jeho vývoji. Skôr sa zamerajte na to ako výrobok vyrobiť a až potom ako ho vylepšiť.
Výrobok sa nepredá sám , preto musíte niečo aj vy urobiť. Je dobré ak investujete viac do jeho predaja a marketingu a reklamy. Čím viac dáte tým to môže byť lepšie pre vás. Získate mnoho zákazníkov a predaj Vášho výrobku len pofrči. Výrobok môžete predať pomocou reklamy na sociálnych sieťach , billboardov , reklamy v Tv alebo novinách či letákov a podobne.
Pravidlá pri predaji produktu sú jasné. Nemôžete predávať niečo skôr čo ešte nemáte vyrobené. V tomto prípade investujete do výroby vášho produktu . Čím lepší Vás produkt bude , ty sa bude lepšie predávať a rýchlejšie budete dosahovať zisky.
Na začiatku vášho podnikania nepotrebujete príliš veľký tým administratívnych zamestnancov. Ak nedosiahnete príliš veľké zisky nepotrebujete toľko ľudí aby sa starali o finančnú a ekonomickú stratégiu vašej firmy. Na začiatku si vystačíte aj sami , pripadne jedna osoba ktorá Vám pomôže v ekonomickej sfére.
Nehľadajte sú príliš drahé kancelárske priestory. začiatok Vám bude stačiť aj malá miestnosť kde budete vykonávať svoju prácu.
Nezačínajte s príliš vysokým platom. Nalákať nových zamestnancov na vysoký plat asi nebude správne pre Vašu firmu. Nezabúdajte však na to že čím väčšia je mzda tým rýchlejšie. miniete peniaze ktoré potrebujete na rozvoj firmy. Skúste sa preto zo svojimi zamestnancami dohodnúť tak aby to bolo prospešné pre chod firmy a pre zamestnancov..
Aby ste zistili kde najviac míňate , skúste si rozložiť peniaze tak aby ste mali prehľad o celkových výdavkoch ktoré firma má.